Általános Szerződési Feltételek

Elérhetőségeink

Gólyafészek Bababolt gyermekruházati  szaküzlet.
Cégforma (cég neve): Gólyafészek bababolt / Pesti Tiborné EV
Székhely: Kistarcsa
Telefon: 06203388288
Adószám: 58547306-2-33
Cégjegyzékszám: ES 410255 (Ev szám)
Bankszámlaszám: 11742049-21454930-00000000
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-_____/____.

Központi email cím: golyafeszekwebshop@gmail.com
Rendelési információs email cím: golyafeszekwebshop@gmail.com
Facebook oldal címe: Gólyafészek bababolt Kistarcsa Gödöllő

Telephelyek

Kistarcsai üzletünk (központi üzlet)
Cím: 2143 Kistarcsa, Szabadság út 20.
Telefon: +36 20 33 88 288 (központi telefonszám)

Gödöllői üzletünk
Cím: 2100 Kistarcsa, Palotakert 18.
Telefon: +36 20 98 57 4178

Felhívás / Tájékoztató

Kedves Vásárlónk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelés leadásához figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat, ha azzal minden tekintetben egyet ért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A feltételek tudomásul vételével Ön és a Gólyafészek bababolt között online adásvételi szerződés jön létre, ami kizárólag elektronikus formában létezik, magatartás kódexre nem utal, nem minősül írásbeli szerződésnek.
Áruházunkban a feltüntetett árak a mindenkori hatályos általános forgalmi adót tartalmazzák.
Üzletünkben az új termékek 27% áfát.
Üzletünkben és webáruházunkban az árak eltérhetnek!
Üzletünkben és webáruházunkban az árak Magyar forintban (HUF) vannak megadva.

A rendelés leadása

Áruházunkban történő vásárláshoz regisztráció nem szükséges. Rendelését leadhatja a termékek egyszerű kosárba helyezésével, majd a személyes adatok magadásával véglegesítheti azt. Rendelését bármikor leadhatja áruházunkban, függetlenül üzleteink nyitvatartásitól. Rendelések feldolgozása a rendelést követő munkanapon történik, értesítést küldünk minden beérkezett és feldolgozott rendelésről. Rendelését visszaigazoló automatikus email nem jelenti rendelésnek feldolgozását illetve átadását a futárszolgálatnak. Rendelését a leadást követően visszamondhatjuk vagy részlegesen teljesíthetjük. Részleges teljesítés esetén, telefonon egyeztetünk a megrendelővel. Megrendelését követően, ha nem kapja meg az automata visszaigazoló emailt kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Véglegesített rendelést módosítani csak emailben, vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a feldolgozása nem történt még meg.

A vásárlás menete

A kiválasztott terméket szeretné megvásárolni akkor a termék mellett található „kosárba rakom” gomb megnyomásával teheti azt bele a virtuális bevásárló kosarába. A kosár tartalmát a felül található kosár ikonra kattintva vagy a „kosár” gomb megnyomásával érhető el. A Kosár nézeten belül tud a megrendelt terméket átellenőrizni, itt van lehetősége a mennyiséget is beállítani. A mennyiség módosítása után a kosár frissítése gombbal érvényesítheti a változásokat. Termék törlés esetén a mennyiség mezőbe írjon 0 és frissítse a kosarat. Vásárlása befejezése a rendelés összesítése gombbal történik. Itt, ha nem akar regisztrálni, akkor a szállítási adatok megadásával véglegesítheti a rendelését. Ha visszatérő ügyfelünk és már korábban regisztrált webáruházunkban, akkor a saját fiókjába való belépéssel véglegesítheti rendelését. A szállítás kiválasztása után a megrendelés elküldésével véglegesítheti a rendelését. A felhasználási feltételek elfogadása kötelező, csak a jelölő négyzet kipipálása után véglegesíthető a rendelés. Rendelés leadása után automatikus email üzenetet küldünk, ami a rendelés beérkezését igazolja, a feldolgozás csak ezután kezdődik meg. Ezen emailben szereplő összesítés már minden költséget tartalmaz. Rendelését munkanap 9.00-12.00 között dolgozzuk fel és adjuk át a futárszolgálatnak. Megrendelt terméke két üzletünk valamelyikében található, de a csomagfeladás csak Kistarcsa Szabadság út  20. üzletben történik. Ezért a másik Gödöllő Palotakert 18. üzletünkben lévő termékek a rendelést követő napon érkeznek be hozzánk és csak ezt követően tudjuk átadni a futárszolgálatnak.Számlázás elektronikus úton történik emailben.

Termékek a kínálatunkból

Áruházunkban található termékekről részletes tájékoztatást talál a kiválasztott termék oldalán.
Cégünk mindent megtesz azért, hogy az itt megadott adatok a valóságnak megfelelőek, pontosak legyenek. Azonban az elírásért esetleges tévedésért illetve az ebből eredő egyéb hibákért felelősséget nem vállalunk. Áruházunkban szereplő termékek árai magyar forintban (HUF) értendőek, a törvényben előírt áfa mértékével növelve és szállítási költséget nem tartalmaznak. Csomagolási díjat nem számítunk fel. A termékek adatlapján megjelenő képek szimbolikus fotók, amik eltérhetnek a valóságtól és csak illusztráció céljából szerepelnek. Amennyiben hiányosan vagy hibásan kerülnek feltöltésre a kínált termékek cégünk fenntartja a jogot azok korrigálására, ebben az esetben a megrendelőt tájékoztatjuk a hibáról, lehetőséget adva megrendelésének megerősítésére az új paraméterekkel vagy annak törlésére.

Házhozszállítás

Online webáruházunkban leadott rendeléseket szerződött partnerünkkel Csomagküldő ponbtra vagy  futárszolgálattal házhoz kézbesítjük az ország egész területén. Minden leadott rendelést munkanapon 24 órán belül feldolgozunk, majd átadjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre. A kiszállítás/áruátvétel időpontjának módosítását kezdeményezheti kollegáinknál, amennyiben a futárszolgálat által megadott időpont önnek nem megfelelő. Kézbesítés a feladást követő munkanap 08.00-18.00 óra között végzik. Telefonos elérhetőségét a futárnak átadjuk, aki abban az esetben keresi önt, ha nem találja a megadott címen vagy időpontot szükséges egyeztetni. Fizetni a futárnál, jelenleg csak készpénzzel van lehetősége. Átvételekor győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Ha a csomagon sérülést észlel, a futárnál kezdeményezze a jegyzőkönyv felvételét és a csomagot ebben az esetben nem köteles átvenni. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk orvosolni. A számlát (és ha van garancialevél a vásárolt termékhez akkor azt is) a csomagon belül vagy elektronikusan emailben fogja megkapni.
Fenntarjuk a jogot, hogy árainkat, termékeink szállítási határidejét és a vásárlási feltételeket bármikor megváltoztassuk minden előzetes értesítés nélkül. A változtatások a webáruházban történő megváltoztatás után lépnek életbe. Beszerzési (így eladási) áraink a napi pénz és árupiaci változások függvénye, amelyek általunk nem befolyásolhatók. Amennyiben a vásárló bizonyos feltételekkel nem ért egyet, a vásárlással fel kell hagynia. A meghirdetett árak csak az adott pillanatban történő rendelésre, az azt követő “visszaigazolt” státuszú e-maillel együtt érvényesek, és az említett paraméterek függvényében változhatnak.

Szállítási díjak:

  • Tájékozodjon a szállítási feltételek menüben:  https://www.golyafeszekbababolt.hu/szallitasi-dijaink
  • (Ez alól kivételt képeznek a babakocsit, bútort ,XL méretű termékeket tartalmazó megrendelések. Ebben az esetben  magasabb szállítási díjat számolunk fel, a csomag nagyobb súlyából, és méretéből eredő szállítási többletköltség miatt, de telefonon egyeztetésre megkeressük)

Megrendelt termékek személyes átvétele

Áruházunkban megrendelt termékeit személyesen is átveheti bármelyik üzletünkben. A rendelést követően visszaigazoló emailt kap a rendelése feldolgozásáról. Ha a termék készleten van, akkor a megadott üzletben a visszaigazoló emailt követő 3 napon belül tudja a megvásárolt áron átvenni a megrendelt terméket. 72 óra után rendelése automatikusan törlésre kerül, a megrendelt terméket ezek után csak az aktuális weboldalon feltüntetett áron tudja megvásárolni.

Termék át nem vétele

Online áruházunkban megrendelt terméket a rendelés napján 12-ig módosíthatja vagy törölheti. Ezek után termékét szerződött csomagszállító partnerünknek átadjuk,  rendelés lemondásra nincs lehetőség. Csomagfeladást követő címmódosítás miatt kérjük, hogy telefonon keressen minket. Megrendelt termékét a feladást követő 1-2 napon belül a szerződött partnerünk kézbesíti. Ha megrendelt termékét (amit 12.00-ig nem mondott le telefonon és emailben jelezve) nem veszi át az szerződésszegésnek minősül. Ebben az esetben a Polgári Törvénykönyvben foglaltak szerinti következményeket viselnie kell. Eltekintünk a következményektől, ha a szállítási és a visszaszállítási díjat 5 munkanapon belül bankszámlaszámunkra átutalja.

Fizetési lehetőségek

  • Készpénzes fizetés a kiválasztott üzletben a termék átvételekor
  • Kiválsztott csomagküldő ponton készpénzzel
  • Készpénzes fizetés csomagküldés esetén a futárnál
  • Előre utalás esetén, akár személyes akár csomagküldés esetén, előzetes egyeztetés szükséges
  • Bankkártyás fizetési lehetőség bármely üzletünkbe
    Elfogadott bankkártya típusok: Visa, Visa Electron, Master Card, Master Card Electronic, Maestro.

Jótállás

A jótállási kötelezettség a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a korm. rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkeknek minden olyan hibájára kiterjed, amelynek oka nem a vásárlás (a terméknek a Vásárló részére történő átadás) után következik be. A kötelező jótállási jog céget vagy egyéni vállalkozót nem illet meg.

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és annak módosítása, a 270/2020 (VI.12.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Minden a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 270/2020 (VI.12.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékre a 270/2020 (VI.12.) Korm. rendelet szerinti 1 vagy 2 vagy 3 év jótállást vállalunk.

A jótállás a Vásárló szavatossági jogait nem érinti.

A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. De ha a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor az átadás napja lesz a jótállás kezdő időpontja.

Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet aláírásával és pecsétjével akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi (illetve amikor a vállalkozás a fogyasztási cikket a szállítónak átadja).

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A jótállási igény a jótállási jegy bemutatása alapján érvényesíthető,

  • ha a termék eladási ára 10000 Ft-ot eléri, de a 100000 Ft-ot nem haladja meg, 1 éven belül,
    • ha a termék eladási ára a 100000 Ft-ot meghaladja, de a 250000 Ft-ot nem haladja meg, 2 éven belül,
    • és ha az eladási ár 250000 Ft-ot meghaladja, 3 éven belül.


Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például,

  • ha a hibát szakszerűtlen üzembe helyezés okozta (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza);
  • ha a hibát rendeltetésellenes használat okozta;
  • ha a károsodás nem rendeltetésszerű használat következménye (a használati-kezelési utasításban előírtaktól eltérő szakszerűtlen összeszerelés, helytelen használat, helytelen tárolás, szakszerűtlen tisztítás, rongálás stb.),
  • ha a károsodást a használat vagy túlhasználat során bekövetkezett természetes kopás,
  • ha a hibát helytelen tárolás, helytelen kezelés, vagy rongálás okozta,
  • ha a terméken a vevő (vagy idegen) átalakítást (illetve szakszerűtlen javítást) végzett,
  • ha a hibát elemi kár, természeti csapás okozta.

És nem tartozik a jótállás alá a jótállási jegyen feltüntetett olyan hiba, amelyet a vásárló már a vásárláskor ismert, és amelyre a Vásárló árengedményt kapott.

Ha a termék vásárlója nem természetes személy, nem illeti meg a jótállási jog.


Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

  • a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesítheti csereigényét, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  • a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon túl elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A 15 napos határidő leteltekor a Vásárlót tájékoztatni kell, a javítás várható idejéről.

Ha a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során megállapítást nyer, hogy az nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve, ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően még a jótállási idő alatt ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha nem igényli a vételár arányos leszállítását, a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve, ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni.

Ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30. napig nem kerül sor – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve, ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni.

Választott jótállási jogáról a Fogyasztó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.


A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A Fogyasztót nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Garanciális ügyintézés

Cégünk hivatalos partnerei és termék forgalmazói közötti szerződés szerint.

Garanciális hibák esetén a kérjük, keresse fel a hivatalos szervizeket.

Szavatosság

Hibás teljesítés esetén a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény (ún. elállás).

Vevőnek szerződés létrejöttét igazoló dokumentumokat (számla, blokk, vásárlási bizonylat, stb) bemutatni szükséges, ennek hiánya jogvesztő vevő terhére.
Minden vevő által bejelentett szavatossági illetve jótállási igényről cégünk jegyzőkönyvet vesz fel. Jegyzőkönyv másolatát a vevő részére átadja. Abban az esetben, ha eladó helyszínen nem tud vevő jótállási vagy szavatossági igényeiről nyilatkozni úgy a törvény által meghatározott időn belül értesíti vevőt az igény elbírálásával kapcsoltban. Elutasított igény esetén az indoklást tartalmazni fogja az értesítés.

Elállási jog gyakorlása

FONTOS: AMENNYIBEN A TERMÉKET, A VÁSÁRLÁST KÖVETŐEN HASZNÁLATBA VETTE, ÚGY MÁR NEM ÁLLHAT EL A VÁSÁRLÁSTÓL!
AZ ELÁLLÁSI JOG NEM A TERMÉK 14 NAPOS INGYEN HASZNÁLATÁT BIZTOSÍTJA ÖNNEK, HANEM A TERMÉK SZEMREVÉTELEZÉSI LEHETŐSÉGÉT, ÚGY MINT AZT AZ ÜZLETÜNKBEN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS SORÁN TENNÉ.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vásárló és a cég közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy a fuvarozótól átveszi azt. Vevő a megrendelés és a kézbesítési idő között is élhet elállási jogával. A termék visszaküldésének költségei a vevőt terheli.

Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a következő esetekben sem:

  • A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az eladó a teljesítést a vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és vevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
  • Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
  • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
  • Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  • Jelentéktelen hiba miatt.

Eladó vevő részére a termék vagy elállási nyilatkozat beérkezését követően az érvényes jogszabályok alapján 14 napon belül visszatéríti a vételárat és a szállítási költséget.

A visszatérítés során az eredeti tranzakció során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen visszatérítési mód alkalmazásából vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Vevő köteles az árukat és a mellékelt blokkot, számlát és egyéb vásárlást igazoló dokumentumot késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés eladó részére történő megküldésétől számított 14 napnál nem később visszaküldeni vagy eladó székhelyén átadni azokat.

Vevőt kizárólag a megvásárolt termék visszaküldésének a költsége terheli, ennek költségét nem háríthatja eladóra. Ingyenes küldés esetén térítésre igényt nem tarthat.

Eladó nem köteles megtéríteni vevő által alkalmazott eltérő szállítási mód alkalmazásából eredő többletköltséget.

A visszatérítést az eladó minden esetben jogosult addig visszatartani, amíg vevő a megrendelt terméket valamelyik székhelyére vagy telephelyére el nem juttatta és azt hitelt érdemlően igazolni tudja.

Vevőnek fokozottan ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a vevőt terheli.

Amennyiben vevő élni szeretne elállási jogával lehetősége van ezt jelezni telefonon, email-ban illetve postai levélben. Postán feladott levélben a feladás dátumát, telefonos elállás bejelentése esetén a hívás napját, digitális levél beérkezése esetén a beérkezés napját vesszük figyelembe. A visszaküldeni kívánt terméket posta vagy futárszolgálat által lehetséges. Utánvételes, portós csomagot ezen esetben nem áll módunkban átvenni.

A vevő és az eladó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletek itt érhetőek el.

Vevő egyéb panaszával is megkeresheti eladót az ebben a szerződésben található elérhetőségek bármelyikén.

Panaszügyintézés

A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, telefonszámunkon, illetve levélben van lehetőség. Kollégáink a felvett panaszt megvizsgálják és a szükséges lépéseket megteszik a probléma rendezése érdekében. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy nem lehetséges az azonnali kivizsgálás, úgy jegyzőkönyv felvétele szükséges. Telefonon vagy levélben tett panaszokra maximum 7 napon belül válaszolnak kollégáink. Ezen estekben az adatok megadása szükséges.

 

 

Jogorvoslat

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
honlap: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Bp. Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Levelezési cím: 1530 Budapest PF.:5.
Telefon +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://naih.hu/index.html